Overslaan en naar de inhoud gaan

Woonwinkel Loods 5 komt met merkpositionering en campagne 'voor het leven'

Merk richt zich op de gepassioneerde interieurliefhebber die op zoek is naar die ene accesoire of dat bijzondere meubelstuk.

Woonwinkel Loods 5 komt met een nieuwe merkpositionering en eerste campagne met de pay-off: 'For Living. For Life.'

related partner content for mobile comes here

Loods 5 bestaat inmiddels 22 jaar en heeft met vijf vestigingen door Nederland. Het richt zich op de interieurliefhebber die veel aandacht en liefde steekt in de inrichting van het huis of de werkplek.

Volgens Gijsbregt Vijn, managing director Lemon Scented Tea, biedt de woonwinkel kwaliteit 'voor het leven'. Hij spreekt uit eigen ervaring, zegt hij, met een Loods 5-kast die hij al jaren in zijn woonkamer heeft staan: 'Het is alsof je in je eigen huis op een museumbankje zit te kijken naar iets waar je niet op uitgekeken raakt.’

In de campagne is dit alles vertaald in de bijzondere accessoire of het opvallende meubelstuk waarnaar mensen zo lang op zoek kunnen zijn. In de commercial: ‘Die vind jij niet. Die vindt jou. Kom gevonden worden bij Loods 5.’


Credits
Creative agency: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk bij klant: Diederick Schnitger, Dennis Cup, Annette Verkuyl, Pieter van Rossum
Productie: Vigics
Regisseur: Robbert Doelwijt Jr.
Sound design: Six Feet High
otografie: Tom van Huisstede

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in