Dawn en Springbok over fusie: ‘Minder doen, meer impact maken’
‘Veel merken willen de wereld mooier maken. Maar de wereld is al mooi’, aldus Inge Ligthart, ceo van Dawn.
Reclamebureau Dawn heeft de handen ineen geslagen met digitaal bureau Springbok. De digitale expertise van Springbok, dat kantoor houdt in Mechelen en Amsterdam, in combinatie met de missiegedrevenheid van B-corp-bureau Dawn moet ervoor zorgen dat merken zichzelf weer opnieuw uitvinden. Een hippe social-post voor merk X hoeven we van de bureaus niet te verwachten, die met elk van hun opdrachtgevers juist allereerst ‘terug naar de kern’ gaan. Bovendien moet de samenwerking de klassieke bureauconsolidatie voorgoed verbreken, aldus beide bureaus – en dat schreeuwt om een toelichting. Adformatie in gesprek met Inge Ligthart (ceo Dawn) en Kim Verhaeghen (ceo Springbok).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidDit klinkt me als muziek in de oren. Veel succes Dawn & Springbok!