Overslaan en naar de inhoud gaan

Dawn en Springbok over fusie: ‘Minder doen, meer impact maken’

‘Veel merken willen de wereld mooier maken. Maar de wereld is al mooi’, aldus Inge Ligthart, ceo van Dawn.
Inge Ligthart, ceo van Dawn
Inge Ligthart, ceo van Dawn
Inge Ligthart, ceo van Dawn
Inge Ligthart, ceo van Dawn

Reclamebureau Dawn heeft de handen ineen geslagen met digitaal bureau Springbok. De digitale expertise van Springbok, dat kantoor houdt in Mechelen en Amsterdam, in combinatie met de missiegedrevenheid van B-corp-bureau Dawn moet ervoor zorgen dat merken zichzelf weer opnieuw uitvinden. Een hippe social-post voor merk X hoeven we van de bureaus niet te verwachten, die met elk van hun opdrachtgevers juist allereerst ‘terug naar de kern’ gaan. Bovendien moet de samenwerking de klassieke bureauconsolidatie voorgoed verbreken, aldus beide bureaus – en dat schreeuwt om een toelichting. Adformatie in gesprek met Inge Ligthart (ceo Dawn) en Kim Verhaeghen (ceo Springbok).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hans de Koning

Dit klinkt me als muziek in de oren. Veel succes Dawn & Springbok!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in