Overslaan en naar de inhoud gaan

UM en 2Basics sluiten strategisch partnership in gaming

2Basics/The Invaders en UM bureaus gaan nauw samenwerken op het gebied van in-game partnerships, conceptontwikkeling en strategie.
UM 2basics
UM 2basics

2Basics/The Invaders en UM sluiten een strategische samenwerking. De bureaus hebben elkaar gevonden in 'de gezamenlijk visie dat gaming en Esports structureel onderdeel zijn van de marketingmix.' The Invaders is het gaming-label van 2Basics en is gespecialiseerd in het verbinden van de gamingindustrie met verschillende doelgroepen op wereldwijde schaal. Met deze samenwerking willen de bedrijven creatieve concepten, partnerships en mediastrategieën ontwikkelen om de merkverhalen van klanten te kunnen versterken.

related partner content for mobile comes here

Business director 2Basics, Jeroen van Lier: 'Gaming en Esports is vrijetijdsbesteding nummer 1 onder jongeren. Maar ook bij moeders, senioren en millennials is casual gaming een populair tijdverdrijf. Als bureau geloven wij al jaren dat gaming een vaste plek gaat krijgen in de marketingmix. Met dit partnership verwachten wij de klanten van UM te kunnen helpen deze wereld verder te ontdekken. We brengen de merken van UM naar de gamende doelgroep en andersom.' 

Head of Content UM, Sander Pluijm: 'De gaming-industrie vertegenwoordigt met 300 miljard dollar inmiddels een grotere waarde dan de muziek -en filmindustrie bij elkaar. We zijn ervan overtuigd dat gaming en Esports, innovatieve en impactvolle mediakanalen zijn die thuishoren in de strategie. De hype rond de Metaverse stuwt deze ontwikkeling alleen maar verder op. 2Basics met hun label The Invaders is een ervaren speler in de markt waar het gaat om conceptontwikkeling en partnering met gamepublishers.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in