Overslaan en naar de inhoud gaan

Hello Monday sluit zich aan bij Dept

Het internationale bureau hoopt hiermee zijn ‘wereldwijde bereik te verbreden’. Het afgelopen jaar lijfde Dept zes nieuwe bureaus in.
Hello Monday sluit zich aan bij Dept
Hello Monday sluit zich aan bij Dept

Creatief bureau Hello Monday, dat kantoor houdt in Amsterdam, New York, Kopenhagen en Aarhus, heeft zich aangesloten bij bureaugroep Dept. Hello Monday is naar eigen zeggen gespecialiseerd in het creëren van 'meeslepende digitale ervaringen en innovatieve digitale producten' en werkt voor internationale merken als Google, Lego, YouTube en National Geographic. Door de handen ineen te slaan met Dept hoopt Hello Monday zijn 'wereldwijde bereik te verbreden'.

related partner content for mobile comes here

Down to earth

Johanne Bruun Rasmussen, oprichter en creative director van Hello Monday, licht toe: 'Bij Dept is iedereen vriendelijk en down to earth, en ze waarderen ons zoals we zijn. Ze passen goed bij onze cultuur en zijn bereid ons te helpen met de vele operationele taken die we hebben. Dept stelt ons in staat meer te focussen op wat we het liefste doen: creatief werk maken.'

Dimi Albers, ceo van Dept, vult aan: 'Wanneer we op zoek gaan naar nieuwe bureaus, zoeken we altijd de cultuurfit die past bij Dept. Hello Monday vinkt elk vakje aan. Bovendien past de maatschappelijke inzet van dit bureau goed bij ons als B-Corp-bureau.’

Hello Monday is het zesde bureau dat zich het afgelopen jaar bij Dept heeft aangesloten. Eerder waren dat Raybeam, Byte, Devetry, Blazing Edge en Feed.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in