Overslaan en naar de inhoud gaan

The Best Social breidt managementteam uit

Het bureau hoopt hiermee 'meer internationale groei, innovatie en maatschappelijke impact’ te verwezenlijken.
The Best Social breidt managementteam uit
V.l.n.r.: Diederik Broekhuizen, Marloes Leeuw, Bram Euser, Pascal van Eijndhoven, Sanne Tiemissen & Silvie Römelingh
The Best Social breidt managementteam uit
V.l.n.r.: Diederik Broekhuizen, Marloes Leeuw, Bram Euser, Pascal van Eijndhoven, Sanne Tiemissen & Silvie Römelingh

Het managementteam van The Best Social is versterkt en uitgebreid. Het social mediabureau, dat opereert vanuit Amsterdam en Berlijn en ook bekend is als organisator van The Best Social Awards, wil inzetten op ‘meer internationale groei, innovatie en maatschappelijke impact’.

related partner content for mobile comes here

Marloes Leeuw gaat aan de slag als creative director bij The Best Social, ze was eerder werkzaam als online coördinator bij AvroTros en Eurovisie Songfestival. Diederik Broekhuizen (ceo) over haar aanstelling: 'Marloes brengt een bak ervaring, mediakennis, visie en maatschappelijk bewustzijn met zich mee, waarmee we de wereld kunnen veroveren.'

Bram Euser (ex-Fox Sports en KNVB) is de nieuwe manager van contentplatform The Best Social Media en Silvie Römelingh (ex-Swapfiets) treedt in dienst als HR manager. Pascal van Eijndhoven, die al langer werkt voor The Best Social, gaat zich als general manager focussen op 'het algemene en commerciële management' binnen het bedrijf. Sanne Tiemissen (ex-ID&T en Q-dance) wordt manager van de Studio & Events-tak binnen The Best Social.

Opdrachtgevers van The Best Social zijn onder meer Heinz en Kwekkeboom. De uitreiking van de negende editie van de Best Social Awards, 'de belangrijkste social media-prijzen van Nederland', vindt op woensdag 25 mei plaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in