Overslaan en naar de inhoud gaan

Maxim Hartman gaat in LikeMeat-campagne confrontatie met 'vieze speklap' aan

'Eerst was je nog een lief varkentje en kijk nu eens hoe je er bij zit', aldus de provocerende BN'er.
LikeMeat lanceert tv-commercial met Maxim Hartman
LikeMeat lanceert tv-commercial met Maxim Hartman

Voor de nieuwe online videocampagne van plantaardig voedingsmerk LikeMeat (onderdeel van Livekindly Collective) is Maxim Hartman ingevlogen, die we op z'n Maxim Hartmans zien: boos, en waarbij hij niet de vleeseter, maar het stuk vlees zelf aanpakt.

related partner content for mobile comes here

De commercial is ontwikkeld door Deux Agency (het bureau van oud-proftennisser John van Lottum) en wordt tegelijk gelanceerd met de jaarlijkse Nationale Week Zonder Vlees, die vandaag van start is gegaan. Minder vlees eten heeft een positieve impact op mens, dier en milieu, zo luidt het credo van de Week Zonder Vlees.

Niet meer van deze tijd

Waarom eten we eigenlijk nog vlees? Dat is toch niet meer van deze tijd? Er bestaan tegenwoordig allerlei initiatieven die bovendien gezonder zijn, minder schadelijk voor de planeet én waar geen dierenleed aan te pas komt. De nieuwe campagne van LikeMeat moet deze boodschap onderstrepen.

Maxim Hartman licht toe: 'Ik ga graag de confrontatie aan, ditmaal met een vieze speklap. Plantaardig vlees is net zo lekker, dus waarom zou je daar niet voor kiezen?' In een donkere 'confrontatiebunker' zien we de oud-VPROpresentator (57) tegenover een speklap zitten. 'Eerst was je nog een lief varkentje en kijk nu eens hoe je er bij zit. Hoe durf je mensen nog te verleiden?'

De online video is vanaf vandaag te zien. Bekijk 'm hieronder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Ellen Bakema

wat een rare boodschap, alsof vlees/varkens zelf schuldig zijn. of zelf vlees eten.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in