Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediatic neemt Utrechts PR-bureau Snappr over

Bureau gaat , onder eigen naam en vanuit Utrecht verder als zusterbureau van Mediatic.
V.l.n.r. Dennis Mensink, Suzanne van Duijn, Chantal Schram
V.l.n.r. Dennis Mensink, Suzanne van Duijn, Chantal Schram
V.l.n.r. Dennis Mensink, Suzanne van Duijn, Chantal Schram
V.l.n.r. Dennis Mensink, Suzanne van Duijn, Chantal Schram

Het Amsterdamse pr- en contentmarketingbureau Mediatic heeft Snappr overgenomen. In de nieuwe constructie gaat Snappr, dat een sterke online focus heeft, onder eigen naam verder als zusterbureau van Mediatic. De medewerkers van Snappr blijven voor het Utrechtse bureau werken. Hun diensten, behalve pr-strategie en -uitvoering ook pr-trainingen en -cursussen, behoren vanaf nu tot de dienstenportfolio van Mediatic.

related partner content for mobile comes here

'Met Snappr voegen wij een snelgroeiend pr-bureau toe aan onze organisatie en nieuwe pr- en marketinginzichten', zegt Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic. 'De sterke online positie, kundige medewerkers en interessante klantengroep versterken ons bureau'.

Snappr werkt onder meer voor werk-app Maqqie en The Sauce, de food startup. Oprichters Chantal Schram en Suzanne van Duijn zullen het bureau verlaten, maar blijven nog wel enige tijd betrokken voor een soepele overdracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in