Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse bureaus goed vertegenwoordigd op festival SXSW

Onder de vlag van Dutch Digital Design geven 5 Nederlandse bureaus acte de présence op het festival in Texas.
SXSW in 2018.
SXSW in 2018.
SXSW in 2018.
SXSW in 2018.

Op South By South West (SXSW), het internationale digital tech-festival dat vrijdag van start gaat, staat ook dit jaar een rits Nederlandse bureaus op het podium, onder de vlag van Dutch Digital Design.

related partner content for mobile comes here

De brancheclub, die zich inspant voor 'de zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk', is onderdeel van de handelsmissie New Dutch Wave. Op maandag 14 maart delen Code d'Azur, Wink, Fabrique, Capitola en Your Majesty tijdens het SXSW-programma 'The future of experiences' hun visie op de toekomst en ontwikkelingen van interactieve ervaringen, zoals de metaverse.

Sprekers

De sprekers tijdens het programma zijn Ruben van Bambost (Fabrique), David Vogel (Code d'Azur), Viet Hoang (Your Majesty), Cees Dingler (Capitola) en Arne Koefoed (Wink). Ook is er een paneldiscussie met internationale merken en bureaus, met onder meer Karlijn Marchildon van VanMoof. Bert Hagendoorn, voorman van Dutch Digital Design, is moderator van de sessie.

Rondreizend gezelschap

New Dutch Wave presenteert zich dit jaar in de vorm van een rondreizend gezelschap, wat de verbinding met internationale bezoekers moet verstevigen. Deelnemers aan de zogenoemde handelsmissie bezoeken tijdens een meerdaags programma verschillende events. Hiervoor werkt New Dutch Wave samen met onder meer German Innovation, Advantage Austria, Innovation Bridge Europe, Midwest House, Digi City, House of Creative Denmark, British Music Embassy en Canadian House.

Geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in