Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat lanceert voorjaarscampagne 'Fris en fluitend'

In de nieuwe campagne van Kruidvat gaat single moeder Lies er weer ‘fris en fluitend’ tegenaan.
Lies in de nieuwe voorjaarscampagne van Kruidvat.
Lies in de nieuwe voorjaarscampagne van Kruidvat.
Lies in de nieuwe voorjaarscampagne van Kruidvat.
Lies in de nieuwe voorjaarscampagne van Kruidvat.

De campagne, ontwikkeld door DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat, bestaat uit twee tv-commercials. In de eerste geeft Lies het huis een opfrisbeurt, totdat haar kids 'een handje' komen helpen. In de tweede commercial geeft ze zichzelf een frisse nieuwe look, maar vergeet even dat de glazenwasser meegeniet. 

related partner content for mobile comes here

Bij de Gouden Loeki-uitreiking van afgelopen vrijdag belandde Kruidvat met het Lies-personage op een negende plaats. De nieuwe campagne wordt naast televisie uitgerold in folders, de winkelvloer en op social media. Initiative en Greenhouse tekenden voor media-inzet. Bekijk de tv-commercials hier en hieronder. 

Credits

De Fris & Fluitend themacampagne van Kruidvat is ontwikkeld in samenwerking met DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat.
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabricaat
Productiehuis: Annomann
Media: Initiative en Greenhouse Group
Social media: Blossom
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in