Overslaan en naar de inhoud gaan

Dille & Kamille in zee met Stroom voor media-activiteiten

Stroom wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie-, -planning en - inkoop van het retailmerk.
Dille & Kamille
Dille & Kamille

Dille & Kamille kiest Stroom als bureau voor zijn mediastrategie-, -planning en -inkoop. Aan Stroom de taak om dit jaar het merk Dille & Kamille te communiceren en uit te bouwen volgens een media-inzet die 'dicht bij de kern van het succesvolle retailmerk blijft'. Dille & Kamille zegt te geloven in 'natuurlijke eenvoud' en verkoopt kleinere producten en accessoires voor thuis. 

related partner content for mobile comes here

Nieuwe fase

Vorig jaar ging Dille & Kamille al in zee met The Valley, dat verantwoordelijk is voor de merkactiviteiten en creatie. Aan die samenwerking verandert niets, aldus Stroom. De keuze voor Stroom als mediabureau hangt volgens het retailmerk samen met een strategische wijziging. 

Hans Geels, algemeen directeur van Dille & Kamille, zegt: 'Dille & Kamille staat aan het begin van een nieuwe fase. Door een betere merk- en performance verhouding in media en creatie te introduceren, vertellen we opnieuw ons verhaal. We willen het anders gaan doen, maar natuurlijk passend bij ons merk en onze klanten. STROOM gaat ons daarbij helpen met betrekking tot mediastrategie, planning en inkoop.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in