Overslaan en naar de inhoud gaan

Amplifon zet samenwerking met Dentsu voort

De strategische kennis van Dentsu heeft Amplifon opnieuw overtuigd, aldus het hoortoestellenbedrijf.
Amplifon zet samenwerking Dentsu voort
Amplifon zet samenwerking Dentsu voort

Amplifon, aanbieder van hoorapparaten en moederbedrijf van onder meer Beter Horen, heeft na een 'intensief pitchtraject' besloten om de relatie met mediabureau Dentsu voort te zetten. Sinds 2016 werken beide partijen samen in tien landen. Dentsu is verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning en -inkoop van de Amplifon-producten.

related partner content for mobile comes here

Gillian Ydema, client director van Dentsu, zegt: 'We blij dat we de samenwerking met Amplifon en Beter Horen kunnen voortzetten, omdat we elkaar vinden in de fundamenten van een goede samenwerking: open communicatie, toewijding en elkaar uitdagen om de beste resultaten te behalen.'

Francesco Rizzi, marketing director van Amplifon België, vult aan: 'Het doel van de samenwerking is om onze mediastrategie te laten evolueren door gebruik te maken van groeiende investeringen in de traditionele kanalen, alsook te innoveren op digitaal vlak en de wijze waarop we data lezen.'

Gijs Vermeulen, head of marketing Amplifon Nederland, zegt tot slot: 'Wij zijn blij om ons partnership voort te zetten met Dentsu als sterke lokale en internationale multichannel partner. Hun strategische kennis heeft ons opnieuw overtuigd!'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in