Overslaan en naar de inhoud gaan

Hagens PR wint drie pitches, van ABN Amro, Omroep Zwart en Hello Gorgeous

Nieuwe klanten kenmerken zich volgens Sarah Hagens door de wil om te vernieuwen en vooruitgang te stimuleren.
Sarah Hagens
Sarah Hagens
Sarah Hagens
Sarah Hagens

Hagens PR heeft de afgelopen tijd drie pitches gewonnen, van ABN Amro, Omroep Zwart en Hello Gorgeous.

related partner content for mobile comes here

Het bureau is gekozen tot preferred supplier van ABN Amro voor een samenwerking voor de lange termijn. De komende twee jaar wordt het bureau ingeschakeld voor alle thema’s waarmee de bank zich bezighoudt, waaronder innovaties van producten en diensten, duurzaamheid, en diversiteit en inclusiviteit

Daarnaast slaat het bureau de handen ineen met aspirant-omroep Zwart. Het eerste project was het ontwikkelen van de nieuwe positionering die aansluit bij de omroepstatus die Zwart sinds januari heeft. Hagens ondersteunt de omroep dit jaar bij hun campagnes en pr-activiteiten.

Stigma's hiv bestrijden 

Ook werkt Hagens  de komende tijd aan een project voor Hello Gorgeous, een stichting die zich inzet om leven met hiv te normaliseren door het stigma te bestrijden. Het pr-bureau is verantwoordelijk voor de pr-campagne rondom een nieuw te openen tentoonstelling.

Volgens Sarah Hagens, oprichter van het naar haar genoemde bureau, kenmerken de nieuwe accounts zich  door de wil om te vernieuwen en vooruitgang te stimuleren. 'En ze herkennen zich in onze visie om de mens altijd als uitgangspunt te nemen in onze strategie in plaats van data.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in