Overslaan en naar de inhoud gaan

Hallmark kiest na pitch voor MissPublicity als PR-bureau

Bureau gaat pr-campagne voeren om de boodschap naar buiten te brengen dat er voor de vele bijzondere momenten in het levern een kaartje is.
Hallmark postbus plus kaarten
Hallmark postbus plus kaarten

MissPublicity gaat aan de slag voor Hallmark. Het internationale wenskaarten- en cadeaumerk koos voor het Rotterdamse bureau na een pitch. De samenwerking beslaat in ieder geval een  jaar. 

related partner content for mobile comes here

Hallmark startte vorig jaar een nieuw campagneconcept "Liefde voor het moment". Dit vanuit de gedachte dat er veel momenten zijn om een kaartje te sturen: als we iets te vieren hebben, iemand beterschap willen wensen of als we medeleven willen tonen.  MissPublicity gaat deze boodschap ondersteunen in 2022 met een pr-campagne. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in