Overslaan en naar de inhoud gaan

Springbok neemt vier 'digitale zwaargewichten' aan

Het bureau wil mede dankzij de vier nieuwe senior-medewerkers zijn groeiambities voor 2022 waarmaken.
Springbok medewerkers
Drie van de vier nieuwe medewerkers
© Foto: Springbok
Springbok medewerkers
Drie van de vier nieuwe medewerkers
© Foto: Springbok

Springbok heeft onlangs vier nieuwe senior-medewerkers aangenomen die het bureau moeten helpen om zijn groeiambities waar te maken. Kathy Haemers is aangenomen als nieuwe experience strategy director voor het Belgische team. Maarten Breda versterkt het bureau in België als brand experience director. Zij gaan samen het - volgens Springbok groeide - experience strategy-team leiding geven. 

related partner content for mobile comes here

Maarten Hazebroek gaat Springbok helpen als service designer, ook in België. In Nederland treedt Kirsten Haver Droeze (niet op bovenstaande foto) toe tot het bureau als growth manager om zich te focussen op het 'creëren van diepe en duurzame verbindingen tussen merken en hun communities'. 

Springbok groeit

Het aantrekken van vier nieuwe senior-medewerkers maakt onderdeel uit van Springboks groei. In 2021 heeft het bureau totaal 35 nieuwe werknemers aangenomen, waarmee het totale personeelsbestand op 280 uitkomt. Onlangs verwelkomde Springbok nieuwe accounts als automaker Nissan en bakkerijgroep Lantmännen Unibake. 

Het van oorsprong Belgische bureau heeft vijf kantoren in Nederland en België en werkt al langere tijd voor onder meer Burger King, Jumbo, T-Mobile, Hema en KPN. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in