Overslaan en naar de inhoud gaan

Seepje deelt receptuur natuurlijke allesreiniger om concurrenten wijzer te maken

Zeepmaker plaatst advertentie in Volkskrant. Wil snellere omslag naar duurzame schoonmaakmiddelen bij grote bedrijven als Unilever en P&G.
De advertentie van Seepje in de Volkskrant
De advertentie van Seepje in de Volkskrant
De advertentie van Seepje in de Volkskrant
De advertentie van Seepje in de Volkskrant

Het Nederlandse duurzame zeepmerk Seepje heeft de receptuur van zijn natuurlijke allesreiniger gedeeld met zijn concurrenten via een paginagrote advertentie in de Volkskrant. Het wil daarmee de transitie naar duurzamere was- en poetsmiddelen versnellen. 

related partner content for mobile comes here

Met het vrijgeven van de formulering van de natuurlijke allesreiniger, die de Consumentenbond als beste ecologische optie bestempelt, legt Seepje de bal neer bij concurrenten als Unilever, Proctor & Gamble, Henkel en Reckitt Benckiser.

Fabrikanten nodig

‘Om de klimaatcrisis te beperken zullen we samen snel over moeten op duurzamere producten’, zegt Jasper Gabriëlse, medeoprichter van Seepje. ‘We hebben zowel consumenten als grote fabrikanten nodig in deze transitie.’

Nu die  het recept van de honderd procent natuurlijke allesreiniger hebben, kan niemand volgens Seepje meer stellen dat het nog niet mogelijk is om een duurzaam én effectief reinigingsproduct op de markt te brengen.

Vanaf  maandag vervolgt Seepje haar activiteiten. Via berichtgevingen op social media en hun website geeft de duurzame producent informatie over de verschillen tussen synthetische en natuurlijke was- en poetsmiddelen, en de impact die dagelijks gebruik ervan heeft op het milieu.

De medewerkers van Seepje nemen daarvoor zaterdag ook deel aan de lokale Klimaatmars in Den Haag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jennifer Delano

Dan heb je lef!

Gerard Foekema

Het was jaren geleden al een keer gedaan. Door Ecover.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in