Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkie Media S03E02: Degrowth Hacking

In deze aflevering bespreken de mannen van Bakkie Media of groei nog altijd de holy grail is in het vak.
Groei holy grail?
© Groei nog altijd holy grail?
Groei holy grail?
© Groei nog altijd holy grail?

Bakkie Media Degrowth Hacking

Deze podcast over marketing en media waarmee je altijd op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.

related partner content for mobile comes here

Is groei nog steeds de holy grail? En zo ja, welke vorm van groei is dan het belangrijkste? Wat is Fantoomgroei eigenlijk?

Deze week hebben we met Arjan ter Huurne, Chief Growth Officer bij Abovo Maxlead en Allard Droste, professioneel dromer, twee fantastische gast-quoters die hun licht op het onderwerp Groei laten schijnen van twee verschillende kanten.

Moeten we ons richten op de donut economie of juist op het principe van delen is vermenigvuldigen?

Zoals jullie van ons gewend zijn hebben we ook onze vaste items zoals De Gouden Barista, Koffie Verkeerd en dit keer ons nieuwe item: 'Thijs Zingt Wat'. Wil je weten wat dat is? Luister zelf maar.

Luister hier naar de podcast van Fantoomgroei van Sander Heijne en Hendrik Noten.

Bakkie Media is uiteraard ook te vinden op social media:

Luister de nieuwste aflevering hier op jouw favoriete podcast platform:

Spotify

Apple Podcast

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in