Overslaan en naar de inhoud gaan

Egmont Philips (TCS): ‘Waarde van quantum-snelheid ligt voor marketeers vooral in klantinteractie’

CMO Studio | Philips waant zich in het paradijs voor de technische creatieveling.
Egmont Philips te gast in CMO Studio
Egmont Philips te gast in CMO Studio
© Video: JTD Producties
Egmont Philips te gast in CMO Studio
Egmont Philips te gast in CMO Studio
© Video: JTD Producties

Tata Consultancy Services (TCS), ooit van gehoord? Het is weliswaar een bekende naam onder techneuten, maar onder marketeers heeft het bedrijf nog wel wat brand awareness-werk te verrichten. Die klus ligt op het bord van Egmont Philips, kortgeleden nog cmo bij Das, sinds oktober vorig jaar head of Europe, digital marketing & CX practice bij het bedrijf. Philips lééft voor de klantreis en prijst zichzelf gelukkig dat hij in een tijd leeft waarin technologie en creativiteit elkaar zo kunnen versterken. ‘Je moet als marketeer een ecosysteemdenker zijn en dat betekent dat je de hele klantreis snapt en de context goed begrijpt.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in