De Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2022
Ocean Outdoor Nederland is marktleider in DOOH de snelgroeiende specialisatie binnen OOH. Met een landelijk netwerk van 190 locaties en 331 schermen langs snelwegen en in de steden, worden dagelijks miljoenen mensen bereikt. Ocean heeft kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel. Daarom investeren wij continue in de nieuwste DOOH-technologie en onderzoeksmogelijkheden. Ocean is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Denemarken en Duitsland.
De jaarlijks terugkerende competitie waarbij iedereen wordt uitgedaagd om de creatieve grenzen van DOOH te verleggen: Challenge the Status Quo in DOOH! De competitie kent twee categorieën: commercieel en non-profit. Er wordt gestreden om de hoofdprijs van €500.000,- aan bruto mediawaarde, de tweede prijs van €250.000,- en de derde prijs van €100.000,- bruto mediawaarde dat te besteden is op het digitale Ocean-netwerk.
Ocean Outdoor Nederland is marktleider in DOOH de snelgroeiende specialisatie binnen OOH. Met een landelijk netwerk van 190 locaties en 331 schermen langs snelwegen en in de steden, worden dagelijks miljoenen mensen bereikt. Ocean heeft kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel. Daarom investeren wij continue in de nieuwste DOOH-technologie en onderzoeksmogelijkheden. Ocean is onderdeel van Ocean Outdoor Limited met vestigingen in het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Finland, Denemarken en Duitsland.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid