Overslaan en naar de inhoud gaan

BBDO trekt nieuwe partners aan voor uitwerking propositie

Ingrid Siemes-Van der Made en Hans Blom gaan aan de slag bij BBDO Amsterdam. Zij gaan de nieuwe propositie ‘Goes Beyond’ opzetten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

BBDO Amsterdam trekt de nieuwe partners Ingrid Siemes-Van der Made en Hans Blom aan. Siemens-Van der Made was voorheen director operational marketing bij Coca-Cola. Blom werkt al geruimte tijd als zelfstandige voor opdrachtgevers als VodafoneZiggo en RTL. Samen met Ernst-Jan Smids gaan zij de nieuwe propositie (‘Goes Beyond’) van BBDO Amsterdam optuigen. Waarmee het bureau wil laten zien dat zij ‘verder denken’. 

related partner content for mobile comes here

De partners zijn nu ook beschikbaar voor intrimklussen, zegt Smids, oprichter en directeur van JUMP! Retail en tevens verantwoordelijk voor BBDO Amsterdam. 'We kennen elkaar al een tijdje en zijn thuis in het opzetten van commerciële omnichannelstrategieën en executie. Met deze expertises bieden we strategisch advies aan opdrachtgevers. Dat kan in projectvorm of in combinatie met het vervullen van een interimpositie bij de opdrachtgever.’

Smids blijft naast zijn werkzaamheden bij BBDO ook nog steeds aan het roer bij Jump! Retail staan.

BBDO Amsterdam werkt voor klanten als Mars, Sony en Eurostar. Voor grotere klussen maakt BBDO Amsterdam gebruik van zijn internationale netwerk.

De directie rapporteert aan CFO Erik Kellerhuis.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in