Overslaan en naar de inhoud gaan

Marion Koopman (Vea): 'Waarom niet in alle briefings de vraag: heb je nagedacht over stereotypering?'

Podcast Connect – #017 met Marion Koopman, ceo Greenhouse Group en voorzitter van de VEA.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoe kan het dat een vrouwelijke ceo van een erg hard groeiend online marketingbureau met een “Agile Manifesto” ook leiding geeft aan het voormalige old boys network de VEA, de vereniging van toonaangevende communicatieadviesbureaus? Die vraag is heel simpel te beantwoorden. Marion Koopman is gek van de combinatie technologie en creativiteit en daarmee ook enorm succesvol.

related partner content for mobile comes here

Gehoord in de uitzending

'Het landschap van creatief Nederland is enorm aan het veranderen en zit niet alleen op reclame, maar ook op productontwikkeling en allerlei fases in de customer journey.'

'Amazon en Google zijn minder snel ingestapt op voice in Nederland dan ik had verwacht.'

'De missie van de VEA is “future proofing agencies”. Dus dat de bureaus klaar zijn voor de uitdagingen die de toekomst geeft.'

'Veel mensen weten niet dat de VEA de Effie naar Nederland gehaald heeft.'

'Waarom eisen we niet dat onder iedere briefing er een regeltje komt: “Heb je nagedacht over stereotypering?“'

'Je moet als bureau steeds meer de inspirator en vernieuwer worden. Die verantwoordelijkheid heeft een bureau meer dan ooit.

'Artificial Intelligence in creatie is een ontzettend gave ontwikkeling waar we nu mee bezig zijn. Als je dat ziet, dat is echt geweldig.'

Connecten met Marion

Stuur haar een invite op LinkedIn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in