Overslaan en naar de inhoud gaan

Blauw Gouden Sponsor MIE19

Blauw Research is dit jaar Gouden Sponsor van het Marketing Insights Event (MIE) op 6 en 7 februari 2019
Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Op 6 en 7 februari zijn wij weer aanwezig op het Marketing Insights Event (MIE). Als Gouden Sponsor kun je ons vinden in stand 12 op het Insights Plein. Tevens geven wij vier presentaties over onze expertises Customer Experience, Branding en Marketing & Innovation.

De volgende presentaties van Blauw kun je bijwonen op MIE19:

  • Beter in Bed met Ben® en Blauw door Bram Jonkheer (Blauw) en Ivonne van Zuilen (BEN®) 6 februari 2019 van 10.45 - 11.30 uur Ronde 2 Blauw Research zaal Weten hoe je beter wordt in bed? Kom dan naar Blauw Research, want Ivonne van Ben® is er ook. Als Head of Marketing & Communications vertelt ze hoe ze tot de campagne ‘Ben® beter in bed’ is gekomen. Bram Jonkheer (partner bij Blauw) leidt het in met de learnings uit How Brands Grow van Byron Sharp, waarop de big idea is gebaseerd.
  • De winnende combinatie van de online klantreis en de totale klantbeleving door Evert Vols (Blauw) en Stefanie Kreek (Usabilla) 7 februari 2019 van 09.45 - 10.30 uur Ronde 1 Blauw Research zaal In een digitale wereld, speelt de online klantreis een steeds grotere rol in het dagelijks leven van consument. De winnaars van morgen weten als geen ander hoe ze de online en offline wereld kunnen verbinden. Zij zijn in staat de online klantreis naadloos te integreren in de totale klantbeleving en deze te optimaliseren op basis van alle beschikbare data. Blauw en Usabilla vertellen jou hoe jij tot die winnaars van morgen kunt behoren!
  • Omarm de grenzen van innovatie door Frederieke van Leeuwen (Blauw) en Lisette Captijn (Vrumona) 7 februari 2019 15.00 - 15.45 uur Ronde 5 Blauw Research zaal Bij Blauw en Vrumona omarmen we de grenzen van innovatie. We weten dat het buitengewoon moeilijk is om de perfecte balans te vinden tussen iets nieuws brengen en consistent zijn. Maar het loont ook! Wij vertellen je hoe jij de Distinctive Brand Assets kan inzetten om van jouw volgende innovatie een succes te maken.

Op onze stand 12 op MIE19 presenteren we de resultaten van ons grootste Category Entry Points (CEPs) onderzoek tot nu toe, waarbij verschillende branches, CEPs en merken zijn onderzocht. Om ervoor te zorgen dat we jouw merk meenemen in ons grootste CEPs onderzoek kun je je gegevens achterlaten, je maakt dan ook kans op een vrijkaart ter waarde van 149,50.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in