Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Krasloten door TBWA/NEBOKO

Het eerste werk van de nieuwe merkcampagne wat TBWA\NEBOKO heeft gemaakt voor Krasloten, onderdeel van Nederlandse Loterij
Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De keuze volgt na een zorgvuldig selectieproces.
 
Raffaele Fiorini, Head of Instant Lotteries, waar Krasloten onder valt: 'Met deze nieuwe, op culture inspelende, campagne gaan we Krasloten herpositioneren als een merk dat aansluit bij de huidige tijdsgeest; convenience en instant gratification hebben een vlucht genomen en consumenten stellen hierin steeds hogere eisen.
In de campagne laten we humoristische situaties zien waarin mensen het geduld dat soms ergens voor nodig is, niet willen opbrengen. Veel mensen zullen zich hierin herkennen. Met Krasloten hoef je dan ook geen geduld op te brengen om te weten wat je wint'

Patritia Pahladsingh, Managing Director TBWA\NEBOKO; 'De campagne past in toon en vorm uitstekend bij de manier waarop men nu content consumeert: kort en to-the-point, als een snack. En dit past uitstekend bij het product, dat instant fun brengt. Krassen. Cashen. Klaar.'

'Krasloten en TBWA\NEBOKO streven naar een langdurige samenwerking. Het account is afkomstig van Alfred.

Verantwoordelijk bij klant: Raffaele Fiorini, Carolien Brunsveld van Hulten, Fiona Mirrer
Verantwoordelijk bij productiemaatschappij: In Case of Fire, regisseur Sven Super
Verantwoordelijk bij bureau: TBWA\NEBOKO

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Gokverslaafde

Met deze nieuwe, op culture inspelende, campagne gaan we Krasloten herpositioneren als een merk dat aansluit bij de huidige tijdsgeest; convenience en instant gratification hebben een vlucht genomen en consumenten stellen hierin steeds hogere eisen.
Dank... Jullie begrijpen me...

A C Stuut

HAHAHAH ik vind hem geweldig, ik ben er klaar mee???

Susanne van Erp

Heeft iemand een YouTube-versie van het 'Pannenkoeken'-spotje? ❤

Henk

https://youtu.be/z24xYYLE8-M

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in