Overslaan en naar de inhoud gaan

SpinAwards opent inschrijvingen

Het inzenden voor de 21e editie van de SpinAwards, de creatieve prijs voor digitale media en innovatie, is van start gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De SpinAwards zijn prijzen voor creatieve concepten die het digitale denken verder brengen. Tot en met vrijdag 28 februari 2019 kunnen bureaus, producenten en opdrachtgevers hun beste digitale werk inzenden via deze link. 

related partner content for mobile comes here

Dit jaar wordt de uitreiking voor het eerst georganiseerd door Sijthoff Media, die de onafhankelijke Stichting SpinAwards heeft overgenomen. De uitgever heeft als doel om creativiteit in digitale media te stimuleren en besteedt daarom meer aandacht aan kennisdeling op het gebied van digitale creativiteit. Ook krijgen de Spin-cases aandacht op de platformen van Sijthoff Media, waaronder: Adformatie, AG Connect en Binnenlands Bestuur. 

‘Artificial Intelligence & Voice’ is een nieuwe categorie bij de SpinAwards, die de beste creatieve toepassingen van kunstmatige intelligentie bekroont. Het ingezonden werk moet de mogelijkheid hebben om zelfstandig te leren en beslissingen te nemen. Bestuurslid Susanne van Nierop over de categorie: ‘In 2018 zagen we dat voice assistents een steeds grotere rol gaan spelen. In deze nieuwe categorie worden de beste voorbeelden op het podium gezet.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in