Overslaan en naar de inhoud gaan

Arnout Robbe en Paul Wagemaker nieuwe creative directors N=5.

Thijs Bontje wordt ecd.
Arnout Robbe en Paul Wagemaker nieuwe creative directors N=5.
Arnout Robbe en Paul Wagemaker nieuwe creative directors N=5.
© N=5
Arnout Robbe en Paul Wagemaker nieuwe creative directors N=5.
Arnout Robbe en Paul Wagemaker nieuwe creative directors N=5.
© N=5

Arnout Robbe en Paul Wagemaker gaan naar N=5 en worden daar nieuwe creative directors. Het duo werkte de afgelopen jaren bij Ogilvy Social.lab, waar ze campagnes maakten voor merken als ProRail, Rijksoverheid, Rabobank en Pfizer. Volgens N=5 hebben ze toen Prorail nationaal en internationaal op de kaart gezet met de Victim Fashion-jongerencampagne

related partner content for mobile comes here

Wagemaker en Robbe waren voor Ogilvy | Social.lab onder andere actief bij J. Walter Thompson en DDB & Tribal. Het duo heeft awards gewonnen bij de Spin Awards, Dutch Creativity Awards, Effies, de Cannes Lions, Eurobest en Clio Awards.

'Geen schouderophalend werk'

Robbe zegt over de overstap: ‘Door de jaren heen heeft N=5 steeds bewezen een bureau te zijn dat merken bouwt die ertoe doen en - of misschien wel eerder door - creatief scherp aan de wind te zeilen.’  

Wagemaker voegt daaraan toe: ‘We proberen altijd campagnes te maken waar je niet schouderophalend aan voorbij kunt gaan. Werk dat je, ook in de social age, echt raakt. Die ervaring nemen we mee naar N=5 en hopen we daar verder uit te bouwen.'

 

'Ruimte voor impactvol creatief werk'

Bontje zegt dat met het aantrekken van het duo de creatieve vloer is verstevigd waardoor het werk van alle creatieven bij N=5 verder gebracht wordt. ‘Hun bak ervaring en denkkracht helpen enorm bij nog diverser en sterker werk te maken. Daarnaast geeft het mij meer ruimte om de randvoorwaarden te scheppen voor impactvol creatief werk.’

Lees ook: N=5 Independent Agency of the Year bij Eurobest 2020

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in