Overslaan en naar de inhoud gaan

Robijn introduceert wassen zonder te hoeven wassen

'Dry wash' moet een herkenbaar probleem voor veel mensen oplossen. De introductie wordt opgeluisterd met een campagne.
Robijn introduceert wassen zonder te hoeven wassen
Robijn introduceert wassen zonder te hoeven wassen
© Wunderman Thompson
Robijn introduceert wassen zonder te hoeven wassen
Robijn introduceert wassen zonder te hoeven wassen
© Wunderman Thompson

Robijn presenteert Dry Wash. Dit nieuwe spray-product moet een herkenbaar probleem voor veel mensen oplossen: kleding wassen zonder te hoeven wassen. Volgens Robijn zorgt de spray ervoor dat kleding die al wel is gedragen, maar nog niet in de was hoeft toch weer fris en schoon aanvoelt. Kreukvrij zelfs, alsof het net gewassen en gestreken is. De introductie wordt opgeluisterd met een bijbehorende campagne, ontwikkeld door Wunderman Thompson.

related partner content for mobile comes here

Innovatie

Voor Robijn is de introductie van Dry Wash een voorbeeld van een mooie innovatie. Brandmanager Satish Oemraw legt uit: ‘We kennen allemaal dat beeld van die stoel in de hoek van de kamer, waar je je favoriete kledingstuk overheen hangt. Eén dag gedragen en nog niet vies genoeg om in de was te doen. Dan wil je hem zo snel mogelijk weer aan, maar het moet wel fris en schoon zijn. Daar is de spray van Dry Wash perfect voor. Mooie bijkomstigheid is dat je daardoor minder hoeft te wassen en dat is weer goed voor het milieu.’

Bekijk de commercial

Robijn introduceert wassen zonder te hoeven wassen

'Kleuren tot leven'

De Dry Wash-commercial is volgens het bureau een vervolg op de campagne van vorig jaar: Robijn. Geniet in geuren en kleuren. Daarin liet het wasmerk zien dat er in kleine momentjes heel veel moois zit. ‘Dat wanneer je even ergens stil bij staat je het moment intenser beleeft. Dan komen kleuren tot leven en nemen de geuren je mee.'

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in