Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de finalisten van Ster Gouden Loeki 2020

De winnaar wordt weer eens in een tv-uitzending bekendgemaakt, op 3 maart bij Omroep MAX.
Loeiki
Loeiki

De tien finalisten van Ster Gouden Loeki zijn bekend. De commercials die nog in de race zijn voor de publieksprijs voor tv-reclame zijn van dankaandezorg.nl, Douwe Egberts, Jumbo (2x), McDonald's, Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (2x), PLUS, Spieren voor Spieren en Staatsloterij. 

related partner content for mobile comes here

Het bekendmaken van de finalisten betekent ook de start van de stemperiode. Zoals elk jaar bepaalt het publiek wie er met de felbegeerde prijs naar huis gaat. Tot en met 23 februari kan er gestemd worden via stergoudenloeki.nl of door te bellen naar 0909-8860

De tien finalisten in willekeurige volgorde:

Douwe Egberts - #metelkaar - TBWA\Neboko

McDonald's - Opa en oma - TBWA\Neboko

Jumbo - Met Jumbo naar Super Friday van de Dutch Grand Prix - Alfred International

Ministerie van VWS - Mantelzorg - Deel je zorg - Roorda

Staatsloterij - Frummel - TBWA\Neboko

PLUS - Goed eten is samen eten - Wunderman Thompson

Spieren voor Spieren - Guus - Wefilm

Ministerie van VWS - Buurttuin - Open Now Amsterdam

Jumbo - Zo maken we er samen een mooie zomer van - Alfred International

De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt op 3 maart bekendgemaakt in een feestelijke uitzending van Omroep MAX om 21.35 uur op NPO 1. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in