Premium Campagnes Tony’s maakt lookalike-repen om slavernij te bekritiseren, ‘maar niet om andere merken te shamen’ Tony’s vermomd als Twix, Toblerone, Ferrero Rocher en Kitkat. ‘De hele sector moet de schouders eronder zetten om slavernij uit te…
Partnerbijdrage De toekomst van marketing In samenwerking met de Hogeschool Utrecht heeft NIMA recent onderzoek gedaan naar de toekomst van marketing.
Campagnes Samenwerking FD Mediagroep en RTL Z voor zakelijke campagne Centraal Beheer Gezamenlijk concept ‘Het gezicht achter…’.
Campagnes De Nierstichting introduceert nieuw kidslabel Jonge Helden Bijbehorende campagne moet onzichtbaar leed van kinderen met een nierziekte zichtbaar maken.
Premium Campagnes Nieuwe merkstrategie New York Pizza: It’s the dough Marketing director Joost Geurtsen over de nieuwe marketingrichting en de ambities van het merk.
Premium Campagnes Tony’s maakt lookalike-repen om slavernij te bekritiseren, ‘maar niet om andere merken te shamen’ Tony’s vermomd als Twix, Toblerone, Ferrero Rocher en Kitkat. ‘De hele sector moet de schouders eronder zetten om slavernij uit te…
Partnerbijdrage De toekomst van marketing In samenwerking met de Hogeschool Utrecht heeft NIMA recent onderzoek gedaan naar de toekomst van marketing.
Campagnes Samenwerking FD Mediagroep en RTL Z voor zakelijke campagne Centraal Beheer Gezamenlijk concept ‘Het gezicht achter…’.
Campagnes De Nierstichting introduceert nieuw kidslabel Jonge Helden Bijbehorende campagne moet onzichtbaar leed van kinderen met een nierziekte zichtbaar maken.
Premium Campagnes Nieuwe merkstrategie New York Pizza: It’s the dough Marketing director Joost Geurtsen over de nieuwe marketingrichting en de ambities van het merk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid