Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking FD Mediagroep en RTL Z voor zakelijke campagne Centraal Beheer

Gezamenlijk concept ‘Het gezicht achter…’.
Het gezicht achter Centraal Beheer
© Centraal Beheer
Het gezicht achter Centraal Beheer
© Centraal Beheer

FD Mediagroep en RTL Z zijn een samenwerking gestart om Centraal Beheer verder te positioneren in de zakelijke markt. Mediabureau Mindshare bracht de drie partijen bij elkaar en gezamenlijk is het concept ‘Het gezicht achter…’ ontwikkeld.

Sinds maandag is de content te lezen, luisteren en bekijken via de merken FD, BNR en RTL Z. Het is voor het eerst dat twee verschillende lokale mediapartijen in zakelijke nieuwsvoorziening op deze manier samenwerken. 

related partner content for mobile comes here

Centraal Beheer is de persoonlijke businesspartner van zakelijk Nederland, waar ondernemers en bedrijven terecht kunnen voor persoonlijke hulp op het gebied van bijvoorbeeld duurzame inzetbaarheid, bedrijfscontinuïteit en groei en duurzaamheid. Om deze positionering voor het voetlicht te brengen, is de serie ‘Het gezicht achter…’ ontwikkeld. Met beeld, tekst en geluid wordt een kijkje achter de schermen bij zes ondernemers gegeven.

Zo komt RTL Z met een documentairereeks voor tv, FD Mediagroep biedt via zijn merken Het Financieele Dagblad, FD Persoonlijk en BNR Nieuwsradio verschillende longreads, printartikelen en een podcastserie. Roelof Hemmen (bekend van onder meer RTL en BNR Nieuwsradio) is de stem van de campagne.

Joep van der Laan, content adviseur Mindshare: ‘Het samenbrengen van FD Mediagroep en RTL Z zorgt voor een powercombi binnen de zakelijke markt. Het bieden van eenzelfde concept over de beide platforms was het idee. De twee blijken ook complementair aan elkaar met de verschillende mediakanalen die ze bieden. Samenwerkingen als deze kenmerken de huidige tijd. We moeten blijven innoveren en verrassen.’

Ellen van der Horst, chapterlead communicatie Centraal Beheer Zakelijk: ‘We willen graag exact daar zijn waar onze zakelijke doelgroep zich bevindt. En we werken vanuit één concept, waar alle drie de merken onafhankelijk mee werken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in