Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo drie keer in top-10 Ster Gouden Loeki vierde kwartaal

Lidl weet twee keer de top-10 te halen.
Jumbo kerst
Jumbo kerst

In de top-10 van de Ster Gouden Loeki nominaties over het vierde kwartaal komt Jumbo drie keer voor. Lidl weet twee keer de top-10 te halen. Verder is bij de populairste tv-commercials van het laatste kwartaal ook Frummel van Staatsloterij vertegenwoordigd.

Dit zijn de 10 genomineerden van het vierde kwartaal (in alfabetische volgorde):

related partner content for mobile comes here

Alzheimer Nederland - Wat Alz - De Club

Jumbo - Sinterklaas - Alfred International

Jumbo - Kerst - Alfred International

Jumbo - We gaan weer lekker de keuken in - Alfred International

Lidl - Fit en gezond de winter in met Lidl! - Joe Public

Lidl - Kerstmam - Joe Public

Ministerie van VWS - Mantelzorg - Deel je zorg - Roorda

PLUS - Goed eten is samen eten - Wunderman Thompson

Spieren voor Spieren - Guus - Wefilm

Staatsloterij - Frummel - TBWA\Neboko

Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 beste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50% door het Nederlands publiek.

Dit zijn de winnaars van het derde kwartaal Ster Gouden Loeki 2020

Bekijk ook de nominaties van het eerste halfjaar.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in