Overslaan en naar de inhoud gaan

&samhoud lanceert ‘ongewone perspectieven’: digitale espresso sessies met inspirerende sprekers

Op 19 januari trapt kunstenaar en innovator Daan Roosegaarde het wekelijkse gratis online programma af.
Partner
&samhoud creative tech

samhoud creative tech is gespecialiseerd in het creëren van innovatieve digitale customer experiences als antwoord op strategische vraagstukken. We geloven in de combinatie van technologie en creativiteit om tot verrassende, originele en relevante oplossingen te komen. Voor de eindgebruiker én voor de organisatie.

Lees meer

Ons werk varieert van het creëren van kortlopende campagnes tot de ontwikkeling van structurele digitale producten en diensten. Om dit te realiseren hebben we een multidisciplinair team van strategen, creatieven, designers, developers en gedragsexperts in huis. Zo kunnen we onze klanten van A tot Z helpen: van strategisch inzicht tot creatief concept en uiteindelijke digitale productie.

samhoud creative tech maakt onderdeel uit van de &samhoud groep. samhoud consultancy richt zich op het oplossen van brede strategische vraagstukken door het veranderen van gedrag en &ranj is gespecialiseerd in serious games en gamification. De kruisbestuiving tussen consultancy, gamification en creativiteit en technologie zorgt voor een ongewone aanvulling op onze aanpak en projecten.

Lees minder
Ongewone perspectieven.
Ongewone perspectieven.

“Om 2021 goed te beginnen is het zo belangrijk om onszelf met positieve en ongewone perspectieven op de maatschappij te voeden,” zegt &samhoud creative tech oprichter Jip Samhoud. “In korte sessies brengen we echt bijzondere mensen bij elkaar om zo een wekelijkse frisse start te hebben.” Naast Daan Roosegaarde zullen voetballer Soufiane Touzani en fotograaf Jimmy Nelson de eerste drie sessies verzorgen. “Met deze sprekers willen we vanuit een ander perspectief kijken naar wat het komende jaar ons mogelijk gaat brengen en mensen digitaal bij elkaar brengen. We geven een hoopvolle kijk op de toekomst van kunst, cultuur, sport, technologie en wetenschap in deze tijd van verandering. Gewoon achter je eigen bureau of aan de keukentafel.” 

De Zoom sessies zijn gratis toegankelijk en vinden de komende zes weken iedere dinsdagochtend plaats om half negen. Alle gasten krijgen een half uur het woord, er is ruimte voor vragen en na afloop kan er nog digitaal worden nagepraat. Jip Samhoud: “we willen graag zoveel mogelijk mensen uitnodigen om het jaar samen met ons vol energie en inspiratie te starten.”

Geïnteresseerd? Meld je dan hier gratis aan en ontvang de link per e-mail.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
&samhoud creative tech

samhoud creative tech is gespecialiseerd in het creëren van innovatieve digitale customer experiences als antwoord op strategische vraagstukken. We geloven in de combinatie van technologie en creativiteit om tot verrassende, originele en relevante oplossingen te komen. Voor de eindgebruiker én voor de organisatie.

Lees meer

Ons werk varieert van het creëren van kortlopende campagnes tot de ontwikkeling van structurele digitale producten en diensten. Om dit te realiseren hebben we een multidisciplinair team van strategen, creatieven, designers, developers en gedragsexperts in huis. Zo kunnen we onze klanten van A tot Z helpen: van strategisch inzicht tot creatief concept en uiteindelijke digitale productie.

samhoud creative tech maakt onderdeel uit van de &samhoud groep. samhoud consultancy richt zich op het oplossen van brede strategische vraagstukken door het veranderen van gedrag en &ranj is gespecialiseerd in serious games en gamification. De kruisbestuiving tussen consultancy, gamification en creativiteit en technologie zorgt voor een ongewone aanvulling op onze aanpak en projecten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in