Overslaan en naar de inhoud gaan

&samhoud zamelt met #stayfuckingpositive via bijzondere samenwerking geld in voor Rode Kruis

Influencers doen mee aan 3FM Serious Request door oproep tot positiviteit en verkoop van t-shirts.
&samhoud creative tech

samhoud creative tech is gespecialiseerd in het creëren van innovatieve digitale customer experiences als antwoord op strategische vraagstukken. We geloven in de combinatie van technologie en creativiteit om tot verrassende, originele en relevante oplossingen te komen. Voor de eindgebruiker én voor de organisatie.

Lees meer

Ons werk varieert van het creëren van kortlopende campagnes tot de ontwikkeling van structurele digitale producten en diensten. Om dit te realiseren hebben we een multidisciplinair team van strategen, creatieven, designers, developers en gedragsexperts in huis. Zo kunnen we onze klanten van A tot Z helpen: van strategisch inzicht tot creatief concept en uiteindelijke digitale productie.

samhoud creative tech maakt onderdeel uit van de &samhoud groep. samhoud consultancy richt zich op het oplossen van brede strategische vraagstukken door het veranderen van gedrag en &ranj is gespecialiseerd in serious games en gamification. De kruisbestuiving tussen consultancy, gamification en creativiteit en technologie zorgt voor een ongewone aanvulling op onze aanpak en projecten.

Lees minder
stayfuckingpositive
stayfuckingpositive

Vandaag lanceren ondernemer Salem Samhoud, kunstenaar Selwyn Senatori, StukTV presentator Thomas van der Vlugt en Difuzed b.v. via een bijzondere samenwerking een inzamelingsactie voor 3FM Serious Request en het Rode Kruis. De initiatiefnemers ontwierpen een speciaal t-shirt met daarop de tekst: #stayfuckingpositive. De winst van de verkocht shirts gaat naar het Rode Kruis. Onder anderen Rico Verhoeven, Bilal Wahib, Quinty Trustfull, Bizzey en Ron Blaauw steunen het initiatief.

Met #stayfuckingpositive willen de initiatiefnemers oproepen om in deze tijd positief te blijven, elkaar te helpen en deze boodschap te verspreiden. Het idee ontstond toen Salem Samhoud bij Selwyn Senatori een kunstwerk kocht met de tekst Stay Fucking Positive (for now). “Toen ik deze tekst zag vond ik dat deze breder in Nederland moest worden uitgedragen. Ik heb het kunstwerk direct voor het raam van ons kantoor in Amsterdam gezet en ben met Selwyn een campagne begonnen. Thomas kwam vervolgens naar ons toe met het idee om hiermee een inzameling te starten,” aldus Samhoud. “Positiviteit is een belangrijke eigenschap die we momenteel moeten koesteren. Deze onzekere periode waar de hele wereld zich al bijna een jaar in bevindt, brengt veel mensen in een negatieve spiraal. Daarom is positief blijven juist nú zo cruciaal.”

De opbrengst van de t-shirts zal tijdens 3FM Serious Request worden gedoneerd ten behoeve van het Rode Kruis. De t-shirts zijn voor €24,95 (incl btw, excl verzendkosten) te bestellen via stayfuckingpositive.nl. De inzameling voor het Rode Kruis is bedoeld om in actie te komen om hulpverleners in binnen- en buitenland te helpen. Tijdens de allerlaatste editie van 3FM Serious Request – The Lifeline wordt aandacht gevraagd voor de medische hulp tijdens de coronacrisis.

Over de donatie:
De gehele winst van de actie wordt gedoneerd aan 3FM Serious Request voor het Rode Kruis. De verwachte opbrengsten zijn als volgt:

Prijs shirt: €24,95 (incl. BTW) (20,61 euro ex. BTW)
Productie- en transactiekosten per shirt: €4,86 (ex. BTW) 
Opbrengst Rode Kruis 3FM Serious Request per shirt: €15,75
De verzendkosten zijn 4,95 euro per bestelling en voor rekening van de koper.

https://shop.stayfuckingpositive.nl/

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

&samhoud creative tech

samhoud creative tech is gespecialiseerd in het creëren van innovatieve digitale customer experiences als antwoord op strategische vraagstukken. We geloven in de combinatie van technologie en creativiteit om tot verrassende, originele en relevante oplossingen te komen. Voor de eindgebruiker én voor de organisatie.

Lees meer

Ons werk varieert van het creëren van kortlopende campagnes tot de ontwikkeling van structurele digitale producten en diensten. Om dit te realiseren hebben we een multidisciplinair team van strategen, creatieven, designers, developers en gedragsexperts in huis. Zo kunnen we onze klanten van A tot Z helpen: van strategisch inzicht tot creatief concept en uiteindelijke digitale productie.

samhoud creative tech maakt onderdeel uit van de &samhoud groep. samhoud consultancy richt zich op het oplossen van brede strategische vraagstukken door het veranderen van gedrag en &ranj is gespecialiseerd in serious games en gamification. De kruisbestuiving tussen consultancy, gamification en creativiteit en technologie zorgt voor een ongewone aanvulling op onze aanpak en projecten.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in