Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe merkstrategie New York Pizza: It’s the dough

Marketing director Joost Geurtsen over de nieuwe marketingrichting en de ambities van het merk.
Joost Geurtsen
Marketing director Joost Geurtsen
Joost Geurtsen
Marketing director Joost Geurtsen

New York Pizza komt met een nieuwe merkstrategie waarbij het ‘geheim’ van het merk, het eigen deeg, centraal staat. Pay-off wordt dan ook ‘It’s the dough’. Het Nederlandse bedrijf gaat een volgende fase in. New York Pizza kijkt terug op een bijzonder jaar waarin de bezorgdienst  enorm is gegroeid. Ook ging het bedrijf over de landsgrenzen met een eerste vestiging in België en een tweede in Duitsland.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in