Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse bedrijven bewijzen dat webcare niet stilstaat tijdens een pandemie

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
mondkap
mondkap

We hoeven niemand uit te leggen dat talloze bedrijven stil liggen dankzij de pandemie. Wat al die tijd wel door is blijven draaien, is de webcare van een hoop Nederlandse bedrijven op social media. Die hebben het nog altijd druk. Misschien extra druk door vragen met betrekking tot de huidige "gekke tijden", maar ook de gebruikelijke stroom van situaties waarop gereageerd moet worden gaat door. Bij dezen, een greep uit wat onvermijdelijke webcare.

related partner content for mobile comes here

Veel bedrijven krijgen kritiek op hun mondkapjesbeleid, maar daar weten ze goed mee om te gaan.

Ook TUI gebruikt de coronaregels juist in een positieve boodschap.

TUI

Bij Ziggo ging er het een en ander mis toen een medewerker van de klantenservice vergat op te hangen.

En toen grepen ze bij T-Mobile meteen hun kans.

Bij de Haagse Hogeschool speelden er hele andere dingen, maar ook zij deinsen niet terug voor een gevatte reactie.

En bij de politie kunnen ze er ook wel wat van.

Politie

Pathé kreeg aardig wat kritiek toen zij Zwarte Piet in de ban stopten.

Maar tegen deze reactie had niemand wat in te brengen.

Ook NS is erg duidelijk als het om mondkapjes gaat.

Bij Feyenoord maken ze er ook maar wat van, zelfs zonder publiek.

En tot slot hopen we natuurlijk dat deze reportage van de Efteling er gaat komen.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Altena.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in