Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiebureau Coopr breidt uit met 5 nieuwe adviseurs

PR-consultants Xandra op de Weegh (34) en Sander Hendrickx (40), Mischa Hokke (27) , Guylaine de Kort (26), Sara Bremer (26)
Sander Hendrickx (l) en  Xandra op de Weegh
Sander Hendrickx (l) en Xandra op de Weegh
Sander Hendrickx (l) en  Xandra op de Weegh
Sander Hendrickx (l) en Xandra op de Weegh

Communicatiebureau Coopr breidt zijn team uit met vijf nieuwe aanwinsten. Na een lastig tweede kwartaal in 2020 is het hard gegroeid ‘met eigenlijk een iets te klein team’, aldus Jos Govaart, oprichter en directeur van het Rotterdamse bureau.

related partner content for mobile comes here

Xandra Op de Weegh gaat onder meer werken voor de klanten Coca-Cola, Bolt en IWG. Ze was meer dan 8 jaar werkzaam voor Shell international. Ze was ruim vier jaar verantwoordelijk voor de productie van grootschalige communicatieprogramma’s in zowel Europa en Azië. Later was zij onderdeel van het social investment programma van external relations.

Sander Hendrickx zal onder meer werkzaam zijn voor de opdrachtgevers innocent, Lexa en VVV Texel. Hij begon zijn loopbaan als verslaggever bij mediabedrijven als RTL, Talpa, Endemol en Omroep Max. Later werkte hij onder meer voor Bruynzeel Keukens en Kwantum en recentelijk voor pr-bureau 2twintig, waar hij werkzaam was als PR Consultant.

Daarnaast zijn Mischa Hokke en Guylaine de Kort aangetreden. Hokke was tot voor kort werkzaam bij de adviesorganisatie plusanderen. De Kort was werkzaam bij de bureaus Miss Publicity en Mediaxplain.

De vijfde nieuwkomer is Sara Bremer, de afgelopen 4,5 jaar werkzaam als social media en content manager bij het bureau Studio Campo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in