Overslaan en naar de inhoud gaan

San zet 25 bureaus op longlist ‘New Kids on the Block’

De stem van het vak moet de lijst terugbrengen tot 15 stuks. Daarna is de jury aan het woord.
New Kids on the Block
New Kids on the Block
© Stichting Adverteerdersjury Nederland (San)
New Kids on the Block
New Kids on the Block
© Stichting Adverteerdersjury Nederland (San)

San, B&BA en Fonk hebben de longlist, of ‘considerationlist’ voor de award ‘San New Kids on the Block Accent bekend gemaakt. Het gaat om een lijst van 25 bureaus. (Zie onderaan.) Deze bureaus voldoen allemaal aan de volgende criteria: ze zijn maximaal 3 jaar oud en 'here to stay': ze zijn innovatief/vernieuwend, doen werk dat ertoe doet en hebben klanten die ertoe doen.

related partner content for mobile comes here

Vijftrapsraket

Uit een getrapt proces (consideration list, longlist, shortlist, finalisten, winnaar), moet op 27 mei een winnaar komen rollen. De shortlistkandidaten presenteren een week eerder aan zowel een hoofdjury als een vakjury.

Dit zijn de 25 bureaus die meedingen naar de eindzege

•         Airborne

•         As We Speak Podcasts

•         Blooming Stories

•         Brandvuur

•         Conversationals & Seamly

•         Digital Growth Agency

•         Doop

•         Forty

•         Green Food Lab

•         Greyman&Co

•         Hibou

•         JAMA Media

•         Maze One

•         Megawatt

•         Morgenfrisk

•         No Heroes

•         Ovide Agency

•         Qontent Matters

•         Resident Media Advies

•         SPEKTR

•         Studio Studio

•         The Pool

•         The Robins

•         Tom Orrow

•         Wellwood

Over

Op donderdag 27 mei worden behalve het San New Kids on the Block Accent, álle San-Accenten 2020 uitgereikt. De uitreiking vindt gewoontegetrouw plaats in Studio 21 in Hilversum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in