Overslaan en naar de inhoud gaan

Jägermeister kiest voor Lemon Scented Tea

Jägermeister drink je ijskoud en puur. Aan Lemon Scented Tea de taak deze 'perfect serve’ wereldwijd bekend te maken.
Jagermeister
Jagermeister

Jägermeister Global heeft Creative agency Lemon Scented Tea gekozen om een brand- en experience platform te ontwikkelen om ‘the perfect serve’ wereldwijd bekend te maken: een ijskoud shot, rechtstreeks uit de vriezer.

related partner content for mobile comes here

In veel landen is het ijskoude karakter van Jägermeister nog niet zo bekend als in Nederland. De ambitie van het merk is om de sensatie van een puur en ijskoud shot Jägermeister wereldwijd tot de standaard te maken. 'Ons doel is om mensen door de juiste manier van serveren te overtuigen van de perfecte kwaliteit en smaak van Jägermeister', zegt Willem van Eeghen, Head of Global Experiential Marketing.

Verrijken product-experience

Gijsbregt Vijn, Managing Director Lemon Scented Tea: 'We willen zorgen voor een betere en blijvende relatie met de doelgroep wereldwijd, waarbij vooral het verrijken van de product-experience heel interessant wordt. Een ervaring die cruciaal wordt om het merk en de business verder te laten groeien'. 

Lemon Scented Tea is verantwoordelijk voor het grote plan en voert de creatieve en strategische regie over creatieve cellen uit verschillende landen. De eerste creatieve uitingen - van experiences, activaties tot instore - worden in de zomer verwacht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jeroen Tebbe

Op min zeventig serveren?, ja moet straks wat met al die vrieskisten die overblijven na de pandemie!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in