Overslaan en naar de inhoud gaan

5PM aan de slag voor Center Parcs

Het Amsterdamse bureau ontwikkelde een Youtube-strategie, met onder andere kanaaloptimalisatie en channel-management.
Center Parcs
Center Parcs

Youtube Marketing Agency 5PM gaat Center Parcs Nederland, België, Duitsland en Frankrijk helpen een prominentere expert-rol in te nemen op Youtube.

related partner content for mobile comes here

Het Amsterdamse bureau ontwikkelde een Youtube-strategie, met onder andere kanaaloptimalisatie en channel-management. Ook is er een nieuw kanaaldesign doorgevoerd met thumbnails en banners en is de content geoptimaliseerd. Studio Catwise is inmiddels aan de slag gegaan met data-gedreven contentcreatie.

Kevin den Haan, Content Manager Center Parcs Europe, zegt dat CenterParcs haar klanten in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk op alle mogelijke manieren informatie wil bieden. 'YouTube is daar tegenwoordig een belangrijk onderdeel van. Ook vinden we het belangrijk om ons bereik te verbeteren.'

Ronen Wolf, Co-founder 5PM en Studio Catwise: 'Wij geloven dat data merken kan helpen om effectiever gebruik te maken van video. YouTube is de grootste database op het gebied van organisch kijkgedrag wereldwijd. Voor Center Parcs wilden we weten welke content zij konden maken, om hun doelgroep beter te informeren. Met een Data Driven Content Creatie-onderzoek, analyseren we de YouTube-database grondig om zo achter de kijkintentie van hun doelgroep te komen. Hiermee verhogen we de organische kijktijd en daarmee de aanwezigheid van Center Parcs op YouTube.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in