Overslaan en naar de inhoud gaan

Test jouw coolheid via de NIVEA Freeze game!

NIVEA Men heeft voor haar doelgroep een coole game ontwikkeld die gebruik maakt van Augmented Reality.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De website die rondom het product en de game is gebouwd is rijk aan content en biedt zowel de commercial als een overzicht van de verschillende producten en een link naar de 'NVEA for men' website. Prima.
De wervende tekst vanuit NIVEA en MTV Networks Advertising (die het concept heeft bedacht) luidt:

related partner content for mobile comes here

"Speel de game met jezelf in de hoofdrol. Kijk in je webcam en ga in style de strijd aan. Battle Robogirl in een kussengevecht, ontwijk de Boze Bouncer of pak zo zoveel mogelijk zoenen van die lekkere chick die ineens naast je staat. Maar houd je hoofd cool of het is Game Over!"

Het concept is erg goed in lijn met de context waarbinnen je het product gebruikt en sluit naadloos aan op de campagne en spot. De variabele elementen binnen de game (het product, de kussende dame, bouncer en kussengevecht robot) zijn leuk gevonden, hoewel ik inplaats van verpakkingen wellicht gel-klodders had gebruikt.

Het uitrichten van je hoofd (kalibreren) voor de camera is heel knap gedaan en zeker geslaagd, hoewel het bij mij even duurde voordat dat goed kwam, maar dat kwam doordat ik de tekst niet las onder het camerascherm.

Al met al een prachtige prestatie geleverd door The Farmacy die de game hebben ontwikkeld! Ik hoop dat NIVEA haar doelstellingen haalt met deze game.

Speel de game via onderstaande link (ook speelbaar zonder webcam).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in