Overslaan en naar de inhoud gaan

Van den Beld DDMA’s Social Marketing Ambassador

Bas van den Beld is per 1 september aangesteld als de Social Marketing Ambassador van de DDMA.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij zal vanuit het Social Marketing Platform invulling geven aan het professionaliseren en stimuleren van de snel groeiende sector rondom social (media) marketing. De sociale interactie van consumenten bepaalt steeds meer de toekomst van producten en merken. De DDMA breidt haar activiteiten daarin nu uit met de aanstelling van Van den Beld.

related partner content for mobile comes here

Begin 2010 sloot de Social Media Professionals Association zich aan bij en ontstond het Social Marketing Platform. Van den Beld gaat dit platform leiden. Hij zal zich richten op de ethisch verantwoorde inzet van ‘social’, het opbouwen en delen van kennis en het stimuleren van de groei van de sector. Hiervoor zal hij links leggen tussen marketeers, internetprofessionals, uitgevers, kennisinstituten, de overheid en de media. De DDMA zal naast haar al bestaande groepen ook een groep met social marketeers in het leven roepen.

Van den Beld was oprichter van Nettraject. In het verleden werkte hij ook bij Searchcowboys en nu State of Search. Internationaal is hij vaak spreker op diverse congressen over internet marketing en search.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in