Van den Beld DDMA’s Social Marketing Ambassador


Hij zal vanuit het Social Marketing Platform invulling geven aan het professionaliseren en stimuleren van de snel groeiende sector rondom social (media) marketing. De sociale interactie van consumenten bepaalt steeds meer de toekomst van producten en merken. De DDMA breidt haar activiteiten daarin nu uit met de aanstelling van Van den Beld.
Begin 2010 sloot de Social Media Professionals Association zich aan bij DDMA en ontstond het Social Marketing Platform. Van den Beld gaat dit platform leiden. Hij zal zich richten op de ethisch verantwoorde inzet van ‘social’, het opbouwen en delen van kennis en het stimuleren van de groei van de sector. Hiervoor zal hij links leggen tussen marketeers, internetprofessionals, uitgevers, kennisinstituten, de overheid en de media. De DDMA zal naast haar al bestaande groepen ook een groep met social marketeers in het leven roepen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVan den Beld was oprichter van Nettraject. In het verleden werkte hij ook bij Searchcowboys en nu State of Search. Internationaal is hij vaak spreker op diverse congressen over internet marketing en search.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid