Overslaan en naar de inhoud gaan

Reynders marketingbaas Microsoft Nederland

John Reynders (1976) is per 1 september de nieuwe directeur Business, Marketing and Operations (BMO) van Microsoft Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt daarmee Ernst-Jan Stigter op die inmiddels algemeen directeur is voor Microsoft Griekenland. Reynders werkt sinds 2005 bij waar hij diverse functies vervulde van strategy consultant tot directeur Microsoft services. Reynders is als Directeur BMO verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten, strategie en dagelijkse operatie bij Microsoft Nederland.

related partner content for mobile comes here

Reynders: 'Het is een functie met een brede verantwoordelijkheid voor het volledige portfolio aan producten en diensten van Microsoft. Daarnaast brengt de diversiteit aan klanten, van consument tot multinational, en partners een inspirerende dynamiek met zich mee. Onze ervaring met Het Nieuwe Werken en de ontwikkelingen rondom Cloud Computing zijn slechts enkele van de vele kansen in de markt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in