Overslaan en naar de inhoud gaan

Hentenaar directeur RAB

Liedewij Hentenaar, onder andere ex-Mindshare en Aegis Media, is aangesteld om ‘radioreclame het podium te geven dat het verdient.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Radio Advies Bureau (RAB) heeft Liedewij Hentenaar als directeur aangesteld. Het bestuur van RAB zegt Hentenaar te hebben benoemd vanwege haar grote mediakennis en ervaring en haar energieke instelling. Zij werkte bij diverse mediabureaus, waaronder Mindshare, Isobar, Vizeum, Kobalt en Mediaedge:cia. Bovendien was ze ruim 5 jaar betrokken als bestuurslid van het Platform Media Adviesbureaus (PMA). In die hoedanigheid was ze betrokken bij de oprichting van Jic Stir.

related partner content for mobile comes here

De benoeming van een nieuwe RAB-directeur is opmerkelijk omdat de structuur van RAB begin dit jaar werd gewijzigd. George Bohlander werd destijds niet vervangen. RAB vond een directeur niet meer nodig nadat het nieuwe luisteronderzoek (NLO) was rondgekomen. In het kader van een ‘compacte organisatie’ bleef projectmanager Irma Treur toen als enige op de loonlijst van RAB staan. Daar komt nu dus verandering in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in