NGC partnert met Amsterdam EXPO


National Geographic zegt dat Amsterdam EXPO mede dankzij deze meerjarige samenwerking een sterke positie kan innemen in de presentatie van internationale blockbuster-tentoonstellingen, omdat de ‘kwalitatieve uitstraling´ van het merk National Geographic het hoogwaardige karakter van de internationale populairwetenschappelijke en -historische exposities die worden gepresenteerd in Amsterdam EXPO benadrukt.
De nieuwe tentoonstellingslocatie opent op woensdag 28 november 2012 officieel haar deuren met de internationale expositie Toetanchamon, zijn graf en zijn schatten. Van donderdag 29 november tot en met 5 mei 2013 wordt de expositie voor het publiek opengesteld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet doel achter de krachtenbundeling, is het verspreiden van kennis over uiteenlopende, relevante onderwerpen en zodoende het publiek te enthousiasmeren voor wetenschappelijke en geschiedkundige onderwerpen. In de overeenkomst is onder meer vastgelegd dat de locatie en de zender de programmering van exposities en programmering van documentaires waar mogelijk op elkaar afstemmen met relevante content. Ook op het gebied van communicatie- en marketingactiviteiten zullen de partners samen gaan optrekken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid