Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw sportmarketingbureau: Fans First

De Rotterdamse bureaus IN10 en P2 Sports Marketing hebben samen een nieuw bureau opgericht: Fans First. Hiermee willen ze fans, sport en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het verrijken en verbeteren van de fanbeleving vormt hierbij het uitgangspunt.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe bureau richt zich op de toepassing van sociale en mobiele media, gecombineerd met live ervaringen. werkt voor bedrijven die hun sportsponsoring relevant willen maken, sportbonden die meer toegevoegde waarde willen voor hun leden, evenementen of sporters die op zoek zijn naar een contact strategie en merken die willen aansluiten bij relevante fan communities.

IN10 en P2 Sports Marketing werkten op projectniveau al samen. Deze zomer is London Heroes gelanceerd. Met deze app volgden fans de Olympische sporters op de voet via gefilterde en samengestelde twitterfeeds.

'Fans First richt zich op waardeontwikkeling voor de fan. We denken niet in het aantal volgers of likes. Een fan die niet deelt, vertegenwoordigt immers geen waarde. De ultieme kracht van al die fans zit hem juist in de gecombineerde actieve sportconsumptie', aldus Peter Lansaat, co-founder van Fans First, ‘Iemand noemde dat ooit collectief kippenvel en dat is eigenlijk wel een hele mooie term, daar doen we het voor.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in