Overslaan en naar de inhoud gaan

Utrecht start imago-campagne

Dinsdag start de vervolg-campagne ‘Utrecht te veel te leuk voor één dag’ 2012, die de Domstad een duidelijker profiel moet geven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne is een initiatief van Toerisme Utrecht en wordt ondersteund door Centrummanagement Utrecht, Belangenverenging Hoog Catharijne, Musea Utrecht, Cultuurpromotie Utrecht en de Vrede van Utrecht. Met een multimediale opzet wil Utrecht meer bezoekers trekken.

related partner content for mobile comes here

“Met een gebundelde aanpak willen we de komende jaren Utrecht een duidelijker profiel geven,” zegt directeur Ronald Trum van Toerisme Utrecht. “En omdat uit onderzoek blijkt dat vooral in de regio nog veel winst te behalen is, richten we deze campagne op de provincie Utrecht en de gebieden direct daaromheen. We willen de meest kansrijke bewonersgroepen uitnodigen om vaker een dagje in Utrecht door te brengen.”

Tijdens eerdere campagnes in 2010 en 2011 bleek telkens dat het publiek die uiting herkent en associeert met Utrecht, dus ligt het volgens Trum voor de hand om die door te ontwikkelen.

De campagne wordt gecommuniceerd via abri’s, internet en videoschermen op de grote NS stations, die allemaal verwijzen naar de website , die een overzicht geeft van wat de stad te bieden heeft.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in