Overslaan en naar de inhoud gaan

PeerReach haalt kwart miljoen op

De Amsterdamse startup PeerReach. gespecialiseerd in het analyseren van social media data, heeft een investering van € 250.000) opgehaald.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Amsterdamse startup . gespecialiseerd in het analyseren van social
media data, heeft een investering van € 250.000) opgehaald.

related partner content for mobile comes here

Het geld is afkomstig van drie investeerders, onder wie de in Shanghai woonachtige ondernemer en investeerder , die eerder de Chinese videodienst opzette en naar de beurs bracht.

Onder het motto “Join the right conversation with the right people” is PeerReach vorig jaar opgezet door Zlatan Menkovic en Noco Schoonderwoerd. Het idee is relevante personen en berichten inzichtelijk te maken door het analyseren en categoriseren van Twitter-accounts in deelgebieden zoals technologie, sport en wetenschap. Deze informatie wordt onder andere gebruikt om gesprekken op Twitter in kaart te brengen, maar wordt ook om de eigen dienst te verrijken. Inmiddels heeft het bedrijf 45 miljoen Twitter-accounts in kaart gebracht.

PeerReach is gevestigd in Amsterdam en bestaat momenteel uit zes medewerkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in