PeerReach haalt kwart miljoen op


De Amsterdamse startup PeerReach. gespecialiseerd in het analyseren van social
media data, heeft een investering van € 250.000) opgehaald.
Het geld is afkomstig van drie investeerders, onder wie de in Shanghai woonachtige ondernemer en investeerder Marc van der Chijs, die eerder de Chinese videodienst Tudou opzette en naar de beurs bracht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOnder het motto “Join the right conversation with the right people” is PeerReach vorig jaar opgezet door Zlatan Menkovic en Noco Schoonderwoerd. Het idee is relevante personen en berichten inzichtelijk te maken door het analyseren en categoriseren van Twitter-accounts in deelgebieden zoals technologie, sport en wetenschap. Deze informatie wordt onder andere gebruikt om gesprekken op Twitter in kaart te brengen, maar wordt ook om de eigen dienst te verrijken. Inmiddels heeft het bedrijf 45 miljoen Twitter-accounts in kaart gebracht.
PeerReach is gevestigd in Amsterdam en bestaat momenteel uit zes medewerkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid