Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne World Television Day

De Europese TV-zenders hebben in het kader van World Television Day een campagne gelanceerd om de sociale rol van televisie onder de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is de eerste keer dat Europese brancheverenigingen Egta (waar Spot bij is aangesloten) en Act gezamenlijk de aandacht vestigen op de rol van televisie in de communicatie over belangrijke internationale kwesties, de relevantie ervan voor de wereldeconomie en de bijdrage aan de sociale en culturele ontwikkeling.

related partner content for mobile comes here

Ter ere van World Televison Day (in 1996 uitgeroepen door de Verenigde Naties) wordt vandaag een website met testimonials en quotes van bekende wereld burgers zoals Neelie Kroes, Roger Federer, Lech Walesa, Nelson Mandela, Kofi Annan en Michael Schumacher. Neelie Kroes, vicevoorzitter van de Europese Commissie, zei over deze gelegenheid: 'Televisie is nog steeds de manier om de meeste burgers te bereiken, tegen ze te praten en met hen te praten over hoe de Europese Unie hun leven beïnvloedt.'

Een doorvertaling van de campagne wordt vandaag aan alle Spot-relaties verstuurd in de vorm van een e-card met een link naar de World Television Day website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in