Overslaan en naar de inhoud gaan

Aperghis naar LaDress

Joris Aperghis blijft in de fashionmarketing: Na G-Star heeft hij gekozen voor een baan als CMO a.i. bij het online modebedrijf LaDress.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

LaDress is een high-end vrouwenmodemerk dat de ‘perfecte’ jurk fabriceert en verkoopt. De online modewinkel timmert al enkele jaren in Nederland aan de weg, maar wil nu groter groeien internationaal.

related partner content for mobile comes here

Aperghis zal dus op ad interim-basis een wereldwijde marketingstrategie voor LaDress ontwikkelen. Daarnaast houdt Aperghis zich bezig met de positionering, productmanagement, marketingcommunicatie, pr en online- en socialmediastrategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in