Overslaan en naar de inhoud gaan

Crowdsourcend je identiteit bepalen

Samen met je klanten bepalen hoe je nieuwe boekwinkel er uit moet zien gaan: dat is pas een mooie vorm van crowdsourcing. Een boekwinkel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar die fout willen de mensen van ProCures die achter de nieuwe combinatie staan niet nog een keer maken. Via een en een worden aan boekliefhebbers allerlei vragen gesteld die uiteindelijk moeten leiden tot de boekwinkel 3.0. Met een nog te bepalen nieuwe naam. In de tussentijd is het logo een vraagteken, symbool voor de gestarte dialoog.

related partner content for mobile comes here

Een mooie en gedurfde operatie. Nou zijn boekwinkels voor veel liefhebbers natuurlijk een intellectueel baken in een verplattende maatschappij en zal de bereidheid om daar over na te denken vele malen groter zijn dan bijvoorbeeld een keten van schoenenwinkels.

Maar een dergelijke aanpak kan misschien voor ons vak een mooie case opleveren van een succesvol 'heruitvinden' van de eigen identiteit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in