Reclamespecial RTL Z tijdens #24reclame
Ruud de Langen, Jorg Ruis, Mark Woerde, Jan Rijkenberg, Stephan Fellinger en Joris van Heukelom stonden tijdens 24 uur van de Reclame voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL Z maakte tijdens de 24 uur van de Reclame vorige week programma’s in samenwerking met Adformatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Roderick Veelo interviewde:
- Ruud de Langen (Mindshare) & Jorg Ruis (The Next Web) over de toekomst van media;
- Mark Woerde (Lemz) & Jan Rijkenberg (BSUR) over het bouwen aan een betere wereld;
- Stephan Fellinger (SpinAwards, Blogo Media) & Joris van Heukelom (voorzitter IAB) over de toekomst van adverteren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRuud de Langen (Mindshare) en Jorg Ruis (The Next Web):
Mark Woerde (Lemz) & Jan Rijkenberg (BSUR):
Stephan Fellinger (SpinAwards, Blogo Media) en Joris van Heukelom (voorzitter IAB):
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid