Overslaan en naar de inhoud gaan

Diederick Ubels (MobPro) nieuwe voorzitter Taskforce Mobile IAB

‘Toegevoegde waard van mobiele kanaal onder de aandacht brengen’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bestuur van IAB Nederland heeft Diederick Ubels(oprichter MobPro) benoemd tot nieuwe voorzitter van de Taskforce Mobile. Met de benoeming van Ubels wil IAB Nederland de betrokkenheid tussen merk en klant op het gebied van mobile marketing verder vergroten.

related partner content for mobile comes here

Diederick Ubels: “Mobile is niet meer weg te denken uit de maatschappij. Steeds meer adverteerders zien het belang van mobile bij het bepalen van de marketingstrategie. Zo liet ook de onlangs nog zien. Maar liefst 90% van de top 500 adverteerders heeft in de laatste twaalf maanden mobile marketing ingezet en 83% zet op dit moment één of meer vormen van mobile marketing in. Samen met mijn mede taskforce-leden zal ik de toegevoegde waarde van dit kanaal onder de aandacht blijven brengen en het mobile marketing kennisniveau van marketeers vergroten. Mede dankzij onze connecties met de IAB Taskforces uit Engeland en Amerika zijn wij in staat om verrassende cijfers, inzichten en resultaten met de sector te delen”.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in